Творчість Кзав'є Галя спрямована переважно на об'єктивне сприйняття світу в усіх його матеріальних та формальних проявах.
Попри це, на перший план висувається нав'язлива суб'єктивність Галя, що тяжіє над усім. Однак, Кзав'є Галь не є митцем уявного. У своїй творчості він прагне донести до чутливої свідомості той рівень реальності, який дуже часто залишається прихованим, і плекає надію відновити забуті форми.
Після перебування в Україні у 2004 році, коли Кзав'є Галь, через знайомство зі зразками вишуканого класицизму, зайвий раз переконався у необхідності суворого та зваженого підходу до будівництва, він розпочав нову графічну роботу, в якій, зокрема, проявилися його вибагливість до ознак урбанізму та пошук «примарного», врівноваженого і відкритого пейзажу.
Накладаючи на ці композиції правильні та неправильні решітки, Кзав'є Галь намагається надати крапкам, силуетам та плямам деякої сюжетності. Безперервно варіюючи ці форми, він прагне ухопити скороминучі обриси, що трансформуються, еволюціонують, урізноманітнюючи сприйняття.
Процес появи/зникнення мотивів викликає враження графічного «потоку», на кшталт словесного, та спонукає нас до сприйняття цих примхливих ліній.