Lubie-Примха
Оцените концерт Lubie-Примха:
Разместить здесь свои фотографии с концерта Lubie-Примха

Анонсы
На этот день ничего нет.
 
 

Lubie-Примха




LUBIE-ПРИМХА
від трупи Les Remouleurs («Точильних справ майстри»)
Концерт-дійство на тему скрипкових дуетів Лючано Беріо та Бела Бартока.

Проекції та маніпулювання об'єктами.
Роздуми навколо рук.

Les Remouleurs прославляють руки у коротких історіях-сценках, навіяних чуттєвим і несамовитим світом скрипкових дуетів Беріо та Бартока і хвилюючими образами, які продукує «Cyclope». Цей дивний апарат, створений за технологіями 18-го століття, спрямовує дуже великі зображення рук ляльковода Анн Бітран на проекційні поверхні — стіни, стелю або екран.

Руки стають таким чином головними дійовими особами хореографічних сценок, маленьких епічних поем — руки пестять, лупцюють, шаленіють, вони творять, маніпулюють, трансформують, руки то з заліза, то з оксамиту, вони то ховаються, то з'являються знову, показуючи свої найпотаємніші світи.
       
Ці візуальні експерименти з руками супроводжуються чудовою музикою Бели Бартока та Лючано Беріо у виконанні скрипалів Жуліана Бутена та Фредеріка Ор'є.

ТЕАТРАЛЬНА КОМПАНІЯ REMOULEURS — «ТОЧИЛЬНИХ СПРАВ МАЙСТРИ»
ХУДОЖНІЙ ПРОЕКТ

Театральна компанія Remouleurs створена у 1983 році. Вона вдосконалює своє мистецтво, обираючи оригінальні та нетрадиційні шляхи: вуличні, музичні театри, маріонетки, театри з використанням наукових технологій.

Протягом останніх двадцяти років театральна трупа Remouleurs надає перевагу новим сценічним формам, призначеним для публіки, яка зазвичай не ходить до театру, та приділяє велику увагу підбору творів для спектаклів. Згуртована навколо ляльководів та акторів, які прийшли з вуличного театру, в разі потреби та в залежності від спектаклю, вона запрошує також і різних театральних постановників.
       
Компанія Remouleurs поєднує пошук пластичних форм (інтерес до останніх технічних досягнень та нове відкриття давно забутих технологій) зі сценічними рішеннями, які надають нові можливості для використання маріонеток: сучасні театральні твори, література, наука.

Трупа ставить вистави у найрізноманітніших місцях, передусім у театрах. В останньому сезоні вони виступали у Національних центрах драматичного мистецтва, на Національних сценах, а також на вулицях, в бібліотеках та у більш незвичних місцях — барах, церквах чи на фермах.

ВИКОНАВЦІ
Жюліан БУТЕН та Фредерік ОР'Є, скрипка
Анн БІТРАН, маріонетки та маніпулювання об'єктами
Олів'є ВАЛЛЕ, художник по світлу
Бенедикт ОБЕР, режисер-постановник
Катрін КУСТЕР, художник по костюмах
Дені МАЛЬБО, сценографія
Ерве ФРІШЕ та Бенуа ОБРІ, освітлення

ТЕАТРАЛЬНИЙ ПРОСТІР ДЛЯ LUBIE
Концерт-дійство Lubie («Примха») перший раз був представлений в церкві комуни Сен-П'єр-д'Антремон місцевості Шартрез під час фестивалю Nuits d'Ete («Літні ночі»). На цьому фестивалі камерної музики всі концерти проходять у церквах.

Такий досвід був для нас справжнім відкриттям: передусім, акустика у церквах та храмах є ідеальною для звучання такого типу музики; нам також здавалося, що ідея вистави — данина шани нашим рукам — несподівано набирала нового змісту, неочікуваної для нас містичної глибини та перекликалася з релігійною іконографією, де зображення рук посідає важливе місце.

Проектовані за допомогою апарату cyclope образи, гармоніювали з таємничістю цих величних приміщень. Проте, ці святині мало знайомі нерелігійній частині суспільства. Я особисто завжди відчуваю безмежну радість, коли перетинаю поріг храму. Навіть не отримавши жодного релігійного виховання, завжди знаходжу там спокій та благоговіння. Для мене є великим щастям можливість передати через цю виставу свої емоції, а також, користуючись з нагоди, познайомити з церквами та храмами, які хоч і є часткою міського пейзажу, але в більшості своїй залишаються майже не відомими і тому очікують, що колись, одного вечора, приймуть у своїх стінах музичне та театральне дійство.

Спектакль Lubie може ставитись також і в театрі, коли розташування сцени та зали дозволяє досягнути безпосереднього контакту з глядачем (див. тех.умови). Разом з тим, вистава мала неабиякий успіх на фестивалі INTERARTES (Парк Серра-да-Капівара, Піауй, Бразилія) на великій сцені просто неба у присутності 1,5 тис. глядачів!
Анн Бітран

ПРИМХИ РУК
«Дитиною я не дуже полюбляла пообідній сон. В сутінках кімнати, щоб розвіяти нудьгу, я за допомогою своїх пальців, підносячи їх дуже близько до очей, розігрувала маленькі епічні сценки, які дуже добре пам'ятаю і дотепер…

Руки батька мене також зачаровували — вони були дуже великі, з товстими нігтями; мені була знайома кожна складочка, кожна зморшка, кожна жилка, в якій пульсувала кров, кожна лінія на складеній у пригорщу долоні… вони приховували у собі скарби, яких можна було дістатися, тільки поборовшись та розігнувши один за одним міцні пальці, що їх ховали.

CYCLOPE — апарат винайдений Олів'є Валле, який спрямовує дуже великі зображення моїх рук на проекційні поверхні (стіну, стелю або на екран). Руки стають головними дійовими особами хореографічних сценок, маленьких епічних поем — руки пестять, лупцюють, шаленіють; вони творять, маніпулюють, трансформують; руки то з заліза, то з оксамиту; вони то ховаються, то з'являються знову.

Чуттєвий та несамовитий світ скрипкових дуетів Беріо та Бартока, а також захоплюючі зображення, які продукує Cyclope: кольорові та об'ємні відбиття зі специфічною зернистістю, що не схожі ні на відео, ані на кіно, надихнули мене віддати данину шани нашим рукам, які здатні створити справжні живі коротки сценки.

Ми граємо зі світлом та тінню — часом музика звучить у суцільній темряві, часом зображення раптово з'являються у суцільній тиші. Кожен рух пальців чи зап'ястя є об'єктом споглядання, слухання, об'єктом особливого освітлення.»
     Анн Бітран

БІОГРАФІЇ
БЕНЕДИКТ ОБЕР,  Постановка
Свої перші акторські кроки Бенедикт Обер зробила в Марселі, граючи у сучасних п'єсах, поставлених різнихми режисерами (Матьє Сіпріані, Нанук Брош…). Одночасно вона створює ще з однією акторкою та джазовим музикантом театральну трупу «Я дуже добре знаю, однак…», і вони ставлять три експериментальні спектаклі.

Працюючи з Театральною компанією Remouleurs, вона відкриває для себе ляльку, з якою експериментує та захоплюється цим мистецтвом через відсторонення, яке виникає між глядачем та актором, а також завдяки відчуттю свободи та самовираження, що надають маріонетки. Інша пристрасть — це музика, невід'ємна складова всіх вистав трупи, а також особистих пошуків Бенедикт Обер.

Поставивши три вистави («Пупок Адама», Hulul та Lubie), Бенедикт, однак, продовжує свою кар'єру акторки.

АНН БІТРАН, Гра та маніпулювання
      Акторка та ляльковод, співзасновниця разом з Олів'є Валле у 1982 році Театральної компанії Remouleurs, Анн Бітран виробляє маріонетки, водить їх та надає їм свого голосу.

Її спектаклі для юного та дорослого глядача («П'єр та вовк», «Хаосмос», «Жінетт Гіроль», «Пупок Адама») представлялись на численних фестивалях маріонеток (LES GIBOULEES DE STRASBOURG — «Страсбурзькі зливи», MARIONETTISSIMO, у Шарлевілль-Мезьєрі, у Паризькому театрі маріонеток, театрі MARTO, на Бієнале у Фонтене), в різноманітних культурних закладах: Національних драматичних центрах (Театр Комуни — Обервілльє, Театр Нантер-Амандьє, у Безансоні, Вірі), на Національних сценах (у Форбаші, Сенарі, Обюссоні, Мейлані, Фуа, Креї, Дюнкерку, на сцені CULTURE COMMUNE, у Коньяку, Сен-Брієку, Кавайоні…), у театрах та культурних центрах (LA MAROQUINERIE, LE SAMOVAR).

В залежності від типу спектаклю вона використовує усілякі простори, де може розігруватися дійство: вулиця, бари, зали, міське та сільське середовище. Анн Бітран також створює маріонети для інших театральних труп (VERTIGO -«Дивацтво», Лізи ВЮРМСЕР, TOUSSY TALASSA:)
 

 

Архив расписания концерта Lubie-Примха

12 октября, пятница, 2007:
19:00 Центр болгарской культуры
Отзывы о концерте Lubie-Примха
Ваш отзыв о концерте Lubie-Примха будет первым
Укажите ваш е-мейл, мы сообщим об отзывах когда их кто-то напишет здесь: