ПРОПАЛА ГРАМОТА
Склад:
Павло Нечитайло — гітара, спів, додаткові інструменти
Олег Олійник – шоу, перкусія, бек-вокал
Сергій Белінський – гітари
Олександр Омельченко – бас, бек-вокал
Костянтин Бушинський — барабани
Пропала Грамота – це мелодійна гітарна поліритмія, заснована на музичній традиції Центральної та Західної України. Це реальна вибухова суміш, яку самі учасники називають стиль подільським фундаменталом, стиль де з автентикою переплітаються сучасні стилі. Гітарне звучання розбавлене африканською скрипкою, устною гармонікою та індійською перкусією.
Лірика гурту інспірована духом козацьких часів, красою подільських країв та сучасними українськими реаліями.
Команда представляла вітчизняний рок на акції «Були деньки» в Москві на чолі з «ВВ», в Польщі (Гданськ, Краків, Сянок, Катовіце), Чехії (Прага, Карлові Вари, Пелхрімов, Децін, Требіч).
Серед доробків групи є спільні твори з Андрієм Середою («Кому Вниз») та Ніною Гаренецькою («ДахаБраха»).
В арсеналі Пропалої Грамоти є божевільнйи драйв та витончена лірика, тому ансамбль однаково вигідно виглядає як у клубному форматі так і на великих майданчиках.
Релізи:
Cингл «Чайка» спільно з провідними українськими електронними музикантами Kotra, Zavoloka, Kadasarva (2006)
Альбом «Цейво» (2007)
Альбом «Гонор» (2009)
Найважливіші фестивалі:
Maj music Festival 2009 (Katowice, Poland)
Київські лаври 2009
Маякофта 2009 (Казань, Russia)
Gogolfest 2008 (Kiev, Ukraine)
XII Forum of Ukrainians (2007, Gdansk, Poland)
Етнічної музики та ленд-арту «Шешори» (2004, 2006, 2008)
Арт-Поле (2009)
Козацька «Чайка» (2007, 2008)
Фестиваль «Чайка» (2007)
«Підкамінь» (2007)
«Були деньки» (2007)
«Рок Січ» (2008, 2009)
«Славське рок» (2008)
Svirz (2009)
Відгуки в пресі:
И вот за две недели до Нового года я пошел в маленький клуб «44» на Крещатике в Киеве и увидел группу «Пропала грамота». У них зрелая, концептуальная лирика, завязанная на творчестве Гоголя, на этнической культуре, на казацких думах. С музыкальной точки зрения я бы назвал это нью-йоркским или калифорнийским андеграундом. Это современные риффы и грувы, исполненные альтернативной командой. Нет диджеев, клавишных, драм-машин, из инструментов – гитара, бас, губная гармошка. Достойная смесь. Думаю начать концерт именно с этой команды, чтобы дать понять публике, что акция «Були деньки» – не шоу-бизнес. Это феномен украинской культуры, на который интересно посмотреть.
http://www.xaep.ru
«Олег Скрипка привез в Москву две команды – «Пропала грамота» («Пропавшая грамота») и «Гуцул Калипсо». Первых он представил зрителям как «супер-суперандерграунд». Господин Скрипка и вправду нашел команду в подвале, правда, в достаточно известном среди киевлян – в клубе «44» в самом центре столицы. Материал группы «Пропала грамота» – пронзительное пение под акустическую гитару в сопровождении языческих танцев и отчаянного афробита. Тематика текстов навеяна Николаем Гоголем и сказаниями про народного героя Устима Кармалюка.»
http://www.kommersant.ru
«Пропалой грамоте», закрывавшей вечер, было довольно сложно работать в такой ситуации, однако, стоит отметить, что публику они не отпустили. В последнее время Павел Нечитайло со товарищи, кажется, нащупали свой грув и достойно справляются с взваленной на свои плечи ответственностью. Выходцы из Каменца-Подольского продолжают доказывать слушателю, что направление «подильский фундаментал» — не пустой звук и не просто элемент кича, а действительно полноценная, придуманная ими музыкальная волна.
http://intv-inter.net/ru/news/article/?id=57738797
Перевтілившись з ведучого фесту на чи то чумака, чи то ченця, Павло Нечитайло вивів на сцену свій гурт «Пропала Грамота». Те, як звучить зі сцени дивний подільський фундаментал, можна описати рядками з їхньої ж пісні «Мирон» — «Запанував всерйоз мороз»: пісня за піснею пробирали тіло до кісток. Правильно розставлені акценти в думах та блискавичні нарізи електрогітари місцями заставляли здригатися і просто мовчати. Концертні бойовики музикантів не надто надавалися до танців, скоріше до вдумливого вслухання в інтонації та мелодійні ходи, щоб вловити оте їхнє дивне «що мені пошепки, то тобі навпаки».
http://zaxid.net/article/20341/